به گزارش خودروکار، در طی سال های گذشته، شرکت مدیران خودرو نشان داده که بر خلاف جهت بازار خودرو، توجه ویژه ای به مشتریان و سطح رضایتمندی آنان دارد و این مهم را با تاسیس باشگاه مشتریان خود به نمایش گذاشته است. از برگزاری گردهمایی های مختلف، رویداد های ورزشی، کمپینها و مسابقات آنلاین گرفته تا تاسیس گروه هایی ویژه مشتریان وی آی پی خود؛ جدید ترین رویداد باشگاه مشتریان ام وی ام روز پنج شنبه مورخ 22 تیر ماه در شهر زیبای اصفهان برگزار شد که شاهد اتفاقی ویژه در آن بودیم. با اعلام مدیران ارشد ام وی ام این برند همکاری جدیدی را با خیریه بزرگ مهرآفرین آغاز کرد. خیریه ای که مدت زیادی است با فعالیت همه جانبه خود در سرتاسر ایران خانواده و کودکان زیادی را تحت پوشش قرار داده و سعی کرده تا اوقات خوشی را برای این عزیزان به ارمغان آورد.
در این مراسم اقلامی از قبیل 200 ست کامل لوازم التحریر از طرف ام وی ام به خیریه مهر آفرین تقدیم شد که بنا به سخنان مدیران ارشد ام وی ام ادامه مسیر این برند در راستای توجه ویژه بهمسئولیت اجتماعی می باشد و در آینده شاهد رویداد های بزرگتری در این حوزه از طرف برند ام وی ام خواهیم بود.
در این رویداد که با حضور بیش از 200 نفر از مشتریان برند ام وی ام برگزار شده بود شاهد لحظاتی زیبا بودیم. از کنسرت موسیقی تا انجام فعالیت های ورزشی و
خانوادگی:
ورود مهمانان و ثبت امضاء خود بر دیوار امضاء
عکس یادگاری مهمانان هنگام ورود
ورود مدیران ارشد ام وی ام
کنسرت و موسیقی زنده
مسابقات خانواده ها و کودکان
اهدا جوایز برندگان
عکس یادگاری
این رویداد که تنها یکی از چندین رویداد باشگاه مشتریان ام وی ام بود، نوید توجّه ویژه ام وی ام به مقوله مسئولیت اجتماعی را میدهد. امری که تا کنون از طرف شرکت های بزرگ خودرو سازی نادیده گرفته شده و امیدواریم بیشتر از قبل شاهد آن باشیم.
انتهای پیام/